perjantai 9. syyskuuta 2016

Suklaakeksejä Ja herkkulakkoa



Viikonloppu tulossa. Siivosin jo eilen ja tänään olen saanutkin ottaa päiväni rennosti. Siivosin vähän akvaariota ylimääräisistä kasveista ja tein herkullisia suklaakeksejä, vaikka tuskallista on se, että en voi itse maistaa, kun olen herkkulakossa.

Herkkulakkoa on jatkunut jo pari viikkoa ja aika hyvin on mennyt, kun kunnon ruokaa saa syödä niin paljon kuin jaksaa. Mun ruokavalio oli kerta kaikkiaan pielessä. Kun pakkomielle on että vaa'an lukema pitää alkaa vitosella ja söin tosi paljon karkkia, pullaa, keksejä ym. herkkuja, lopputulos oli se, että tingin kunnon ruuasta. Nyt saa syödä enemmän ja on hyvä mieli, kun tietää, että syö terveellisemmin.

Kohta Janne 12 v tulee koulusta ja takuulla ilahtuu suklaakekseistä.  Illalla pitäisi vielä leipoa dallaspullia koulun myyjäisiin.

Viikko sitten olikin touhua, kun olimme lapsenlapseni Tiukun 1-vuotissynttäreillä. Tyttäreni oli kuumeessa ja onneksi olimme paikalla jo ennen varsinaisia synttäreitä, joten sain auttaa valmisteluissa.

Näin minun elämäni on muuttunut viimeisen parin vuoden aikana. Mulla on täällä ihana uusperhe, uusia ystäviä, uudet maisemat ja kuviot. Olen sopeutunut hyvin uudelle kotipaikkakunnalleni ja elän hyvin onnellista elämänvaihetta. Ja sitten siellä kauempana oma lapsenlapsi....on ihanaa olla mummu!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti